Salgssjef i Polar Kraft, Frank Sundermeier, sier i en pressemelding at kundeservice er ett av områdene hvor de blir målt av kundene.

– Og hvor det stilles krav til kompetanse, responstid og løsningsgrad. At vi nok en gang troner på toppen er faktisk ikke tilfeldig.

For Polar Kraft vant også Kundeserviceprisen i 2022, og havnet på 2. plass i fjor.

I juryens begrunnelse står det blant annet å lese at Polar Kraft er en meget kompetent kundebehandler. De får også gode skussmål for å ha god oversikt over avtaler.

Sundermeier understreker at Polar Kraft har satset bevisst på kundeservice over tid.

– Med tanke på de turbulente årene innen strømbransjen de siste tre årene, er det all heder til våre ansatte som har sittet i stormen av frustrerte kunder med gallopperende priser, sier han.

Og nå skal selvsagt prisen feires.

– Nå blir litt kake på alle våre kontorer i Mo i Rana, Fauske, Bodø, Svolvær, Sortland, Andøya, Harstad, Ballangen og i Narvik, slår Sundermeier fast.